ČSSD V ROLI BOHA: ZASTAVÍME ZDRAŽOVÁNÍ

17. října 2008 v 6:53 | JAROSLAV M. PAŘÍK |  POLITIKA
Směska trapnosti, směšnosti, hlouposti, lží, nedostatku invence a intelektuální bídy se na nás valí z předvolebních billboardů. Už jsem někde psal, že investice do billboardů jsou vzhledem k jejich ohromnému množství peníze nasypané do černé díry, ale politici stále sázejí na tuto klasickou formu sebepropagace.

V hitparádě hloupých hesel před krajskými a senátními volbami nyní vyhrává jednoznačně ČSSD se svojí hláškou Zastavíme zdražování. Z marketingového hlediska je to pochopitelné cílení na voliče, kteří se slzou v oku vzpomínají na rohlík za 30 haléřů a pivo za 1,70 Kč. Prakticky je to lež jako věž.

Slibem nikoho nezarmoutíš, sliby proto hýří všechny politické strany bez výjimky. Ale heslo Zastavíme zdražování překračuje všechny hranice slušnosti: vyzařuje z něj absolutní pohrdání voličem, který je v očích šéfů ČSSD prostoduchým hlupákem, který neumí počítat do pěti. Divím se, že šéf sociálních demokratů Jiří Paroubek, který často zdůrazňuje své ekonomické vzdělání, tento arogantní ekonomický nesmysl posvětil. Musí přece vědět, že ČSSD zdražování nezastaví, tudíž že lže voličům. Anebo už myslí na proklamované spojenectví s KSČM a návrat k centrálnímu plánování - za socialismu tuším existovala jakási Centrální plánovací komise, v níž soudruzi určovali, co se bude vyrábět a kolik to bude stát.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama